ROMEL ELECTRICAL EQUIPMENT, un primu fabricatore di prudutti elettrici da Etiopia, hà firmatu cun successu un accordu cù Benlong Automation per implementà una linea di produzzione d'automatizazione per interruttori. Sta cullaburazione marca un passu significativu in avanti in l'impegnu di ROMEL à mudernizà i so prucessi di fabricazione è à migliurà l'efficienza di a so linea di prudutti.
A linea di pruduzzione automatizata furnita da Benlong Automation aumenterà a capacità di ROMEL di pruduce interruttori di circuiti di alta qualità cun più precisione è velocità. Sta cullaburazione hè prevista per simplificà u prucessu di produzzione, riduce l'errore umanu, è aumentà a produtividade generale, aiutendu ROMEL à risponde à a crescente dumanda di apparecchi elettrici affidabili sia in Etiopia sia in u mondu internaziunale.
Stu accordu si allinea ancu cù a strategia di ROMEL per aghjurnà e so capacità tecnologiche, assicurendu chì i so prudutti rispondenu à i standard internaziunali è cuntribuiscenu à u sviluppu di l'industria elettrica in Etiopia. Cù a tecnulugia di l'automatizazione chì ghjucanu un rolu cruciale in u futuru di a fabricazione, questu affare pone ROMEL per un successu à longu andà in un mercatu cumpetitivu.
Incorporandu soluzioni d'automatizazione avanzate, ROMEL hà u scopu di mantene a so dirigenza in l'industria mentre cuntinueghja à serve i so clienti cù equipaghji elettrici di alta qualità. A cullaburazione cù Benlong Automation hè una tappa eccitante in i sforzi continui di ROMEL per innuvà è espansione e so capacità di fabricazione.
Per più dettagli nantu à l'accordu è i prughjetti futuri, ROMEL è Benlong Automation anu enfatizatu un impegnu per a migliione cuntinua è l'avanzamentu tecnologicu in u settore di a fabricazione elettrica.
Tempu di Postu: 13-Nov-2024