Benlong Automation hà participatu à a mostra Electricity 2024 in Casablanca, Maroccu, per espansione a so presenza in u mercatu africanu. Cum'è una sucietà di punta in a tecnulugia d'automatizazione, a participazione di Benlong in questu avvenimentu chjave hà evidenziatu e so soluzioni avanzate in sistemi di putere intelligenti, equipaghji d'automatizazione è cuntrollu industriale. A cumpagnia vede un grande potenziale in u tapping in u mercatu africanu, cun un focusu particulare in Maroccu è in l'Africa di u Nordu.
U Maroccu, situatu strategicamente à l'incrociu di l'Europa è l'Africa, hè spessu chjamatu u "cortile di l'Europa". Stu vantaghju geugraficu face una porta ideale per i mercati africani è europei. U paese avanza rapidamente in i campi di l'energia rinnuvevule è di e rete intelligenti, cù investimenti significativi in u solar, u ventu è altri prughjetti di energia pulita. Questi sviluppi presentanu un mercatu forte per l'automatizazione innovativa è e soluzioni di putenza, cum'è quelli offerti da Benlong Automation.
Participendu à a mostra Electricity 2024, Benlong Automation hà u scopu di sfruttà a pusizione strategica di Maroccu è u settore energeticu in crescita per rinfurzà u so postu in l'Africa di u Nordu è u mercatu africanu più largu. L'avvenimentu hà datu l'occasione per Benlong di mostrà e so tecnulugia di punta à un publicu diversu, cumpresi i prufessiunali di l'industria, i clienti potenziali è i partenarii, rinfurzendu ancu a so portata è influenza globale.
Tempu di Postu: Nov-11-2024