Cooperazione cù a linea di produzzione di relè à stati solidi di Delixi Group

Ricertamenti, l'industria hà ricevutu una notizia eccitante chì Delixi Group è Benlong Automation anu unitu e mani è firmatu ufficialmente un accordu di cuuperazione prufonda in u campu di i relays à stati solidi. Sta cuuperazione tappa marca micca solu l'integrazione prufonda di i dui partiti in u paisaghju di cuntrollu intelligente, ma ancu indica chì a tecnulugia di relè solidu hè vicinu à usher in una tempesta senza precedente di l'innuvazione è a festa di l'applicazione.

Cum'è a perla brillanti di l'industria elettrica in Cina, Delixi Group hà stabilitu una basa solida per sta cooperazione cù a so forte basa di R&D è un largu appellu di u mercatu. Injecterà una forte forza motrice in Benlong Automation cù scintille creative infinite è forza tecnica eccezziunale, è tracerà inseme un novu pianu per u sviluppu futuru di l'industria elettrica.

Sta cooperazione ùn hè micca solu una fusione di tecnulugia, ma ancu una risonanza di i sogni. I dui partiti si batteranu fiancu à fiancu, scopreranu l'incunnisciutu, sfidanu i limiti, è creanu inseme un capitulu brillanti senza precedente in l'industria elettrica è guidà una nova era di cuntrollu intelligente in u vastu mare di tecnulugia di relè à stati solidi. .

1

3121213

 


Tempu di post: Aug-15-2024